Content area

|

Fremtidens patienter skal have færre kontakter med sundhedsvæsenet

Patientforløb, hvor patienten kommer til lægen eller på ambulatoriet færre gange end i dag, er et nøglebegreb i fremtidens sundhedsvæsen. Bornholms Hospital er stedet, hvor nye måder afprøves. Det går ikke særligt godt. Det er helt forventeligt, men der er ingen vej udenom, siger sundhedsøkonom.

Bornholms Hospital eksperimenterer med alternative  incitamenter til aktivitet, fx værdi, PRO og kvalitet.
Forfatter(e)
Anne Steenberger, as@dadl.dk
Du skal være logget ind for at læse denne artikel
Log ind

Right side

af Jens Meyer Svendsen | 17/11
10 kommentarer
af Jens Meyer Svendsen | 17/11
1 Kommentar
af Peter Søndergaard | 17/11
1 Kommentar
af Tom Nygaard Kristensen | 16/11
1 Kommentar
af Susanne Udengaard Gydesen | 16/11
6 kommentarer
af Lars Otto Hutters | 16/11
2 kommentarer
af Mette Cathrine Lauridsen | 16/11
2 kommentarer