Content area

|
|

Teenagere undfanget ved reagensglasmetoden får samme skolekarakterer som naturligt undfangede børn

Dansk undersøgelse, som sammenligner skolekarakterer blandt 15-16-årige undfanget ved reagensglasmetoden, konkluderer, at disse børn opnår samme resultater som naturligt undfangede børn.

Foto: Colourbox.
Forfatter(e)
Redigeret af Peter Lange, plange@dadlnet.dk
Blad nummer: 
Du skal være logget ind for at læse denne artikel
Log ind

Right side

af Trine Cecilie Jeppesen | 24/09
1 Kommentar
af Jens Enné Sletgaard | 20/09
3 kommentarer
af Alice Kunkel | 17/09
7 kommentarer
af Jørn Rosborg | 17/09
1 Kommentar
af Peter Christian Gøtzsche | 17/09
1 Kommentar
af Jens Ole Mathiesen | 16/09
3 kommentarer
af Annette Randløv | 16/09
2 kommentarer