Content area

|
|

Teenagere undfanget ved reagensglasmetoden får samme skolekarakterer som naturligt undfangede børn

Dansk undersøgelse, som sammenligner skolekarakterer blandt 15-16-årige undfanget ved reagensglasmetoden, konkluderer, at disse børn opnår samme resultater som naturligt undfangede børn.

Foto: Colourbox.
Forfatter(e)
Redigeret af Peter Lange, plange@dadlnet.dk
Blad nummer: 
Du skal være logget ind for at læse denne artikel
Log ind

Right side

af Aleksandra Zaric | 25/04
1 Kommentar
af Finn Redke | 24/04
1 Kommentar
af Christian Schlütter | 23/04
1 Kommentar
af Frede Simonsen | 20/04
2 kommentarer
af Hans Storm Erichsen | 19/04
1 Kommentar
af Debatred. | 15/04
1 Kommentar
af Martin Bonde Petersen | 15/04
1 Kommentar
af Anne Lisbeth Hoffmann | 15/04
4 kommentarer