Content area

|

Mediation kan lande konflikter efter utilsigtede hændelser

Forfatter(e)
Speciallæge Palle Gad, MHH, Troense. E-mail: palle.gad@wanadoo.dk
Med reportagen [1] fra den årlige konference i National Patient Safety Agency i Birmingham viderebragte Ugeskriftets journalist, Christian Andersen, resultater fra en australsk undersøgelse af patienters forventninger til systemets reaktionsmåde efter »utilsigtede hændelser«: Halvdelen af de adspurgte (46%) forventede »en undskyldning og en forklaring«, mens kun henholdsvis 11% og 6% forventede erstatning eller disciplinære skridt....
Blad nummer: 
Du skal være logget ind for at læse denne artikel
Log ind

Right side

af Susanne Backman Nøhr | 04/10
3 kommentarer
af Stephan Alpiger | 03/10
1 Kommentar
af Lars Søgaard-Jensen | 03/10
1 Kommentar
af Simon Hjerrild | 03/10
7 kommentarer
af Bodil Jessen | 01/10
5 kommentarer
af Elo Aagaard Rasmussen | 01/10
1 Kommentar
af Jesper Peter Schou | 30/09
2 kommentarer
af Simon Graff | 27/09
2 kommentarer
af Jonathan Dahl | 26/09
1 Kommentar