Content area

|

Sprog til salg Lund J.

###1245bog48542### Det hænder, om end sjældent, at man læser en bog, som uden henvendelser fra forfatteren, forlaget eller en redaktion udløser fødslen af en anmeldelse. Det skete for denne anmelder ved læsning af Jørn Lunds bog, med den dobbelttydige titel »Sprog til salg«. På baggrund af forfatterens store sproglige erfaring og musikalitet gennemgår den, hvordan blandingen af salgsfremmende og selvbefordrende brug af ord og vendinger gør både forfatterne og brugerne åndeligt fattigere, uanset bundlinjernes senere farve. Men er det ikke kun et problem for erhvervslivet, reklamebranchen og ...
Blad nummer: 
Du skal være logget ind for at læse denne artikel
Log ind

Right side

af Susanne Backman Nøhr | 04/10
3 kommentarer
af Stephan Alpiger | 03/10
1 Kommentar
af Lars Søgaard-Jensen | 03/10
1 Kommentar
af Simon Hjerrild | 03/10
7 kommentarer
af Bodil Jessen | 01/10
5 kommentarer
af Elo Aagaard Rasmussen | 01/10
1 Kommentar
af Jesper Peter Schou | 30/09
2 kommentarer
af Simon Graff | 27/09
2 kommentarer
af Jonathan Dahl | 26/09
1 Kommentar
af Claus Rasmussen | 23/09
1 Kommentar