Content area

|

DR giver Lægeforeningen medhold i klagesag

Anne Steenberger, as@dadl.dk Først afviste DRs redaktion en klage over en række indslag, hvori det fremgik, at syv ud af ti migrænepatienter behandles forkert. Klageren, professor og leder af Dansk Hovedpinecenter, Rigmor Højland Jensen, der selv havde medvirket i indslagene, skrev i klagen, at tallet syv ud af ti var udokumenteret og ikke dækkede over danske forhold. Hun fik et svar fra redaktionen bag indslagene, hvor der bl.a. stod at ”tallene er okay – de er lavet på internationalt plan”. Budskabet i svaret var, at ”vi hverken vil eller kan lave en berigtigelse eftersom der ikke i vores...
Blad nummer: 
Du skal være logget ind for at læse denne artikel
Log ind

Right side

af Bodil Jessen | 01/10
5 kommentarer
af Elo Aagaard Rasmussen | 01/10
1 Kommentar
af Kaja Kastberg Faurø | 30/09
1 Kommentar
af Jesper Peter Schou | 30/09
2 kommentarer
af Simon Graff | 27/09
2 kommentarer
af Jonathan Dahl | 26/09
1 Kommentar
af Claus Rasmussen | 23/09
1 Kommentar
af Birger Kreutzfeldt | 22/09
1 Kommentar
af Jeppe Plesner | 21/09
8 kommentarer
af Hanne Madsen | 21/09
5 kommentarer