Content area

|

Fra musemåtte til megabrand

Forfatter(e)
Journalist Nina Vinther Andersen, nva@ninavinther.dk
Hvorfor ikke begynde med en gåde: Hvad har kolesterolmidlet Lipitor, potenspillen Viagra og knogleskørhedspræparatet Fosamax til fælles med det antipsykotiske middel Zyprexa og Detrusitol, som er en pille mod overaktiv blære? De er alle eksempler på globale megabrands, som har fået kronerne til at rulle ind i kassen i helt exceptionelt store mængder. Blandt andet fordi firmaerne bag har ændret deres salgsstrategier fra blot at rende lægerne på dørene til at bearbejde vore alles tanke- og værdisæt, længe før de første pilleæsker overhovedet nåede apoteksdisken. For når disse produkter hæver ...
Blad nummer: 
Du skal være logget ind for at læse denne artikel
Log ind

Right side

af Claus Rasmussen | 23/09
1 Kommentar
af Birger Kreutzfeldt | 22/09
1 Kommentar
af Lars Ulrik Gerdes | 22/09
3 kommentarer
af Jeppe Plesner | 21/09
8 kommentarer
af Hanne Madsen | 21/09
5 kommentarer
af Sigrid Bjerge Gribsholt | 19/09
2 kommentarer
af Thomas Edgar Lauritzen | 17/09
1 Kommentar
af Claus Bisgaard | 16/09
4 kommentarer
af Robert F. Chouinard | 09/09
1 Kommentar