Content area

|

Uddannelse af læger

Forfatter(e)
Redaktør Charlotte Tulinius & redaktør Torben V. Schroeder
Lægers uddannelse undergår i disse år markante ændringer. Det gælder både medicinstudiet, turnus, speciallægeuddannelsen og efteruddannelsen. Det er også på høje tid. Der har længe været behov for forbedrede pædagogiske metoder, herunder klare målbeskrivelser på alle niveauer, og veldefinerede lærings- og evalueringsmetoder, der sikrer, at studenten eller lægen løbende udvikler deres færdigheder og til sidst når de mål, der forventes. Redaktionen har derfor valgt at fokusere på lægers uddannelse i dette nummer af Ugeskrift for Læger....
Blad nummer: 
Du skal være logget ind for at læse denne artikel
Log ind

Right side

af Simon Graff | 27/09
4 kommentarer
af Jonathan Dahl | 26/09
1 Kommentar
af Claus Rasmussen | 23/09
1 Kommentar
af Birger Kreutzfeldt | 22/09
1 Kommentar
af Jeppe Plesner | 21/09
8 kommentarer
af Hanne Madsen | 21/09
5 kommentarer
af Sigrid Bjerge Gribsholt | 19/09
2 kommentarer
af Thomas Edgar Lauritzen | 17/09
1 Kommentar
af Claus Bisgaard | 16/09
4 kommentarer
af Robert F. Chouinard | 09/09
1 Kommentar