Content area

|
|

Teenagere undfanget ved reagensglasmetoden får samme skolekarakterer som naturligt undfangede børn

Dansk undersøgelse, som sammenligner skolekarakterer blandt 15-16-årige undfanget ved reagensglasmetoden, konkluderer, at disse børn opnår samme resultater som naturligt undfangede børn.

Foto: Colourbox.
Forfatter(e)
Redigeret af Peter Lange, plange@dadlnet.dk
Blad nummer: 
Du skal være logget ind for at læse denne artikel
Log ind

Right side

af Gert Frank Thomsen | 17/02
1 Kommentar
af Kaare Rossel | 17/02
1 Kommentar
af Niels Rokkjær | 16/02
1 Kommentar
af Niels Egund | 15/02
2 kommentarer
af Astrid Hanna M. Schulze | 14/02
1 Kommentar
af Jens Gram-Hansen | 11/02
3 kommentarer
af Poul Erik Rørbæk | 11/02
1 Kommentar