Content area

|

Hvordan skaber man læring gennem en skærm?

Erfaringer fra medicinstudiet i en coronatid: For at skabe voksenlæring er det nødvendigt at involvere, reflektere og diskutere.
Illustration: Lars-Ole nejstgaard
Forfatter(e)
Andreas Höier Aagesen, MBBS&Niklas Breindahl MD Copenhagen Academy for Medical Education and Simulation (CAMES), Rigshospitalet
Blad nummer: 
Du skal være logget ind for at læse denne artikel
Log ind

Right side

af Bolette Gerd Friderichsen | 29/11
4 kommentarer
af Kai Axel Lorentzen | 28/11
1 Kommentar
af Anders Beich | 27/11
1 Kommentar
af Jon Erik Fraes Diernæs | 21/11
4 kommentarer
af Morten Holm | 21/11
1 Kommentar
af Tom Giedsing Hansen | 21/11
2 kommentarer
af Preben G. Berthelsen | 21/11
1 Kommentar