Content area

|

Hvordan skaber man læring gennem en skærm?

Erfaringer fra medicinstudiet i en coronatid: For at skabe voksenlæring er det nødvendigt at involvere, reflektere og diskutere.
Illustration: Lars-Ole nejstgaard
Forfatter(e)
Andreas Höier Aagesen, MBBS&Niklas Breindahl MD Copenhagen Academy for Medical Education and Simulation (CAMES), Rigshospitalet
Blad nummer: 
Du skal være logget ind for at læse denne artikel
Log ind

Right side

af Maria Therese Rasmussen | 22/06
2 kommentarer
af Mads Bisgaard Bengtsen | 21/06
2 kommentarer
af Thomas Tagmose Thomsen | 20/06
1 Kommentar
af Frederik Vilhelm Koch Federspiel | 20/06
9 kommentarer
af Thorkil Poulsen | 19/06
2 kommentarer
af Allan Birger Horn | 18/06
2 kommentarer
af Søren Visby | 14/06
2 kommentarer
af Rasmus Philip Nielsen | 13/06
2 kommentarer