Content area

|

Hvordan skaber man læring gennem en skærm?

Erfaringer fra medicinstudiet i en coronatid: For at skabe voksenlæring er det nødvendigt at involvere, reflektere og diskutere.
Illustration: Lars-Ole nejstgaard
Forfatter(e)
Andreas Höier Aagesen, MBBS&Niklas Breindahl MD Copenhagen Academy for Medical Education and Simulation (CAMES), Rigshospitalet
Blad nummer: 
Du skal være logget ind for at læse denne artikel
Log ind

Right side

af Jørgen Skov Jensen | 05/07
1 Kommentar
af Bodil Thordis Lyngholm | 03/07
6 kommentarer
af Anette Bygum | 02/07
1 Kommentar
af Ejnar Skytte Ankersen | 02/07
1 Kommentar
af Hanne Madsen | 01/07
1 Kommentar
af Jan Henrik Værnet | 01/07
1 Kommentar
af Simon Wehner Fage | 01/07
4 kommentarer
af Henrik Keller | 27/06
4 kommentarer
af Jerzy Miskowiak | 27/06
1 Kommentar