Content area

|

Overgangene i sundhedsvæsenet

Forfatter(e)
Kommentator Morten Freil, direktør i Danske Patienter
###56315f01### Patienter har generelt et positivt syn på de sundhedsprofessionelle, og de har stor tillid til, at det faglige niveau hos den enkelte er i top. Kvalitetsbrist opleves primært i overgange og organiseringen - der hvor flere aktører på tværs af sektorer skal samarbejde og overdrage informationer. Patienter får uensartede informationer og er i tvivl om, hvem der har ansvaret for deres behandling og pleje. Hver femte patient oplever efter udskrivelsen, at egen læge er dårligt orienteret om, hvad der er sket under indlæggelsen, og hver femte oplever, at det samlede tværsektorielle ...
Blad nummer: 
Du skal være logget ind for at læse denne artikel
Log ind

Right side

af Bodil Jessen | 01/10
5 kommentarer
af Elo Aagaard Rasmussen | 01/10
1 Kommentar
af Kaja Kastberg Faurø | 30/09
1 Kommentar
af Jesper Peter Schou | 30/09
2 kommentarer
af Simon Graff | 27/09
2 kommentarer
af Jonathan Dahl | 26/09
1 Kommentar
af Claus Rasmussen | 23/09
1 Kommentar
af Birger Kreutzfeldt | 22/09
1 Kommentar
af Jeppe Plesner | 21/09
8 kommentarer
af Hanne Madsen | 21/09
5 kommentarer