Skip to main content

Vedr. UNI2's servernedbrud

Alment praktiserende læge Louise Buttenschøn, Holbæk. E-mail: lb@dadlnet.dk

16. okt. 2006
1 min.

I forbindelse med april måneds nedbrud, kontaktede jeg flere gange UNI2 og blev hver gang afvist med, at ingen e-mails var gået tabt. Dette var ikke korrekt, og jeg kan nævne flere eksempler på e-mails, der ikke er nået frem.

De fleste kolleger, jeg er i kontakt med, bruger dagligt e-mail, og mange har både erhvervsmæssigt og privat en dadlnetadresse. Det har for mig fungeret upåklageligt siden systemets opstart og til 2006.

Nu er jeg, ligesom så mange andre, ifølge Computerworld 20.07.06 kl. 12.59, en blandt 15.000 læger, der ikke kan modtage e-mails - jeg har tillige berettiget tvivl, om man har modtaget flere e-mails.

Jeg finder det uacceptabelt, at man ikke etablerer en varig løsning, når udbyder ikke er i stand til levere varen. Jeg vil derfor opfordre DADL til at søge anden udbyder snarest muligt.