Content area

|

Danske virksomheder tænker radikalt

Forfatter(e)
Journalist Bjarne Winther, bw@wintherkom.dk
»Vores mål er at reducere virksomhedens CO2-emissioner med ti procent i absolutte tal i perioden 2004-2014. For at det kan lykkes, har vi været nødt til at tænke radikalt«, siger Lise Kingo, koncerndirektør i Novo Nordisk, medlem af direktionen og ansvarlig for virksomhedens klimastrategi. Novo Nordisk har sat sig et ambitiøst mål - og virksomheden har tænkt radikalt. Mange års erfaring med miljøstyring har ført til erkendelsen af, at forudsætningen for at nå et så ambitiøst mål er, at der satses på en ny energiform, der ikke genererer CO2. Det har ført til en partnerskabsaftale med Dong...
Blad nummer: 
Du skal være logget ind for at læse denne artikel
Log ind

Right side

af Hanne Hulgaard | 19/04
1 Kommentar
af Henrik Isaksen Dietz | 19/04
2 kommentarer
af Bjørn Asser Hansen | 17/04
1 Kommentar
af Christian Emil Møller | 17/04
8 kommentarer
af Søren Bache | 17/04
3 kommentarer
af Kristina Herbst | 17/04
2 kommentarer