Content area

|

Lægeforeningens mediestrategi

Forfatter(e)
Jens Winther Jensen
Det »nye« Ugeskrift er lige på trapperne. Som det ser ud nu, kommer det på gaden første gang om 14 dage. Derved er ambitionen om at skabe sammenhæng i kommunikationen i Lægeforeningens vigtigste trykte medie ført ud i livet. Næste skridt bliver at skabe sammenhæng i den elektroniske kommunikation. Internettets eksplosive fremvækst som tidens vigtigste integrerede kommunikationsmiddel har betydet, at alle har etableret sig med forskellige former for hjemmesider. Det har også inden for Lægeforeningens område medført, at der nu er en stor mængde sider med forskellig funktion, forskelligt...
Blad nummer: 
Du skal være logget ind for at læse denne artikel
Log ind

Right side

af Hanne Hulgaard | 19/04
1 Kommentar
af Henrik Isaksen Dietz | 19/04
2 kommentarer
af Bjørn Asser Hansen | 17/04
1 Kommentar
af Christian Emil Møller | 17/04
8 kommentarer
af Søren Bache | 17/04
3 kommentarer
af Kristina Herbst | 17/04
2 kommentarer