Fire nye kliniske lektorer
Udnævnelse
Fire læger er pr. 1. august ansat som nye kliniske lektorer med fokus på forskning på Herlev og Gentofte Hospital. De fire er Asger Bach Lund (Afdeling for Medicinske Sygdomme), Hanna Jangö (Afdeling for Kvindesygdomme, Graviditet og Fødsler), Jacob Bjerrum (Afdeling for Mave-, Tarm- og Leversygdomme) og Morten Vester-Andersen (Anæstesiologisk Afdeling, Herlev Hospital). Stillingerne som kliniske lektorer kombinerer klinisk arbejde med frikøbt tid til forskning og universitære opgaver, herunder undervisning og bedømmelsesarbejde.
Kilde: Institut for Klinisk Medicin, Københavns Universitet, på LinkedIn