Content area

|

Her er den hjælp, du kan få i klagesager

»Læger er jo fagligt stolte, de vil gerne gøre deres bedste og være kompetente og dygtige, og så fylder det, når en patient og pårørende er utilfredse med behandlingen, eller hvis der er begået egentlige fejl«, siger erhvervspsykolog Mette Krøigaard, Yngre Læger. Hun er en af dem, der hjælper læger, der har fået en klagesag.
Forfatter(e)
Bodil Jessen boj@dadl.dk
Blad nummer: 
Du skal være logget ind for at læse denne artikel
Log ind

Right side

af Holger Ahler M. Therkildsen | 29/09
1 Kommentar
af Mats Lindberg | 29/09
1 Kommentar
af Anne Amalie Elgaard Thorup | 28/09
1 Kommentar
af Henrik Harboe | 28/09
1 Kommentar
af Svend Nielsen | 27/09
4 kommentarer
af Nini Katja Møller | 26/09
1 Kommentar
af Niels Rud Haagensen | 25/09
10 kommentarer